петак, 25. март 2011.

3K i produkcija


Revitalizacija 3K je sjajna ideja . Drago mi je što je neko otvorio ovaj sajt i podsetio nas na istorijat 3K , njegove kultne emisije , autore i voditelje . Nedostaje samo koja reč o profesionalcima iz PRODUKCIJE . 3K nikada nije emitovao odjavne špice , pa se tako ni tada nije znalo ko stoji iza studijskih kamera . U vreme kada su postojali samo JRT 1 i JRT 2 ( emitovani iz osam mastodontskih televizijskih centara ) , jedna mala produkcijska ekipa je uspela da ( pomoću Čedine miksete , dve stolice i tri blende ) realizuje program koji je odmah postao gledaniji od TV Beograd ! . Ponosan sam što sam uz Sonju Ivezić , Dragana Samca , Branka Salića , Duleta Pančića , Mirka Sajkova , Vesnu Peharc , Minu Vukov , Baneta Radinovića ( itd. da se niko ne naljuti što ga nisam pomenuo ) bio deo ekipe koja je 1.jula 1989. pokrenula televizijsku alternativu nazvanu 3K . Pozivam sve "saborce" da se oglase na ovom sajtu . Vlada Živković , reditelj
Evo i ja da dodam par imena za koje publika nikada nije čula a bez njih ne bi ni bilo 3.kanala :

Darko Ilic-Debeli, Saša- amiga, Nena, Goran Trifunović, Mikac, Fila, Bane Godić, Ljuba Radovanović, Mirko Nanović, Kuzma , Dragor Obradović, pokojni Miroslav, Lola, eto toliko za sada , slabo me sećanje služi ...

Нема коментара:

Постави коментар